Help met inzamelen C1000 zegels voor de voedselbank Delft

14 januari 2009

Help met inzamelen C1000 zegels voor de voedselbank Delft

Bij de C1000 kan je nu zegels sparen voor een boodschappenpakket. Maar niet iedereen doet iets met die zegels, of houdt er een aantal over.
Dozen voor C1000 zegeld voedselbank
De SP heeft net als in 2006 het initiatief genomen om deze zegeltjes te verzamelen om zo een aantal boodschappenpakketten aan de Voedselbank in Delft te kunnen geven.

Hoe kan je je zegels inleveren?

Er staat een doos voor de zegels in de C1000 in winkelcentrum In de Hoven. De C1000 in Buitenhof heeft een vergelijkbare eigen actie.

Ook kan het zijn dat je ons in de stad tegenkomt als we zegels aan het inzamelen zijn.

Anders kan je de zegels opsturen naar:

SP, Voedselbank
Arthur van Schendelplein 192
2624 CZ Delft

De C1000 geeft zaterdag 17 januari voor het laatst zegeltjes uit. Maar we hebben nog twee weken om ze in te leveren.

De voedselbank in Delft deelt al een paar jaar voedselpakketten uit die bedoeld zijn als noodhulp voor mensen die voor kortere of langere tijd financieel echt niet rond kunnen komen. Het gaat naar Delftenaren die per maand minder dan 150 euro te besteden hebben. Daar waar de overheid erin faalt om deze mensen te helpen, probeert de voedselbank een tijdelijke oplossing te bieden. Bij de vorige actie haalden we meer dan 120 pakketten op.

Laten we hopen op een even groot success als in 2006 zodat we de mensen die aangewezen zijn op de voedselbank net een beetje extra kunnen geven.

Voedselbank Delft