Informatieavond Nationaal Zorgfonds

8 november 2016

Informatieavond Nationaal Zorgfonds

Foto: Joost van der Sluis / Mobiel ziekenhuis voor het Nationaal Zorgfonds op het Bastiaansplein in Delft

Op woensdagavond 16 november organiseren we een informatie-avond over het Nationaal Zorgfonds in Wijkcentrum De Parel. U bent van harte welkom. Ieder jaar maken de zorgverzekeraars gemiddeld een miljard
euro winst. Dit geld wordt dus niet besteed aan goede zorg, maar verdwijnt in de zakken van de vier grote verzekeraars. Daarbovenop besteden de zorgverzekeraars honderden miljoenen per jaar aan het overstapcircus.
En wanneer u ziek bent wordt u door het ‘eigen risico’ beboet met 385 euro. Dit kan anders.

16 november vanaf 20.00 uur (inloop 19.30). Wijkcentrum De Parel, Van Beresteynstraat 99

Van concurrentie naar samenwerking
Het is tijd voor één Nationaal ZorgFonds. Zonder onnodige bureaucratie en kosten-verhogende concurrentie. Zonder geldverslindende reclame en zonder torenhoge salarissen voor zorgbobo’s. En het eigen risico van 385 euro schaffen we af, want dat weerhoudt mensen ervan om naar de dokter te gaan. Ziek zijn is geen keuze. Daarom organiseren we we op 16 november in Wijkcentrum De Parel een avond
om meer informatie te geven over het nationaal Zorgfonds en samen te bespreken hoe we deze campagne ook in Delft een groot succes kunnen maken
We horen graag of u met ons mee wilt bouwen aan goede zorg, zonder zorgverzekeraars en zonder eigen risico!