Emile roemer op demonstratie in Delft

14 oktober 2013

Emile roemer op demonstratie in Delft

Emile
Ondanks de stromende regen liepen er in Delft afgelopen vrijdag zo’n 150 mensen mee in de tweede demonstratie tegen de afbraak van de zorg. Bijzondere gast deze demonstratie was SP leider Emile Roemer, die niet alleen meeliep met de demonstratie, maar ook het woord voerde tijdens de manifestatie op de Markt. Wat Emile betreft wordt Delft het voorbeeld voor andere steden in Delft en gaan we overal de straat op om te protesteren tegen de afbraak van de zorg.
Demo Delft 5
Ook in Delft gaan de acties door. Zowel de actiebijeenkomsten in de verschillende wijken in Delft als de demonstraties. Steeds meer mensen en organisaties sluiten zich aan bij de comités “Wij zijn de Zorg” en “Zorg voor elkaar Delft”. Iedereen die mee wil helpen de afbraak van onze verzorgingsmaatschappij tegen te houden is van harte welkom.

Wil je meepraten en actievoeren stuur dan even een mailtje naar delft@sp.nl dan nodigen we je uit voor de volgende actiebijeenkomst.

Demo Delft 6