Actie “Kinderen van de Rekening”

28 november 2012

Actie “Kinderen van de Rekening”

Kinderen van de Rekening
Heel veel afdelingen in Nederland zijn bezig met de actie “Kinderen van de Rekening” en zamelen kinderschoentjes in. Naar alle waarschijnlijkheid gaan we de 3.500 schoentjes halen en kunnen we als symbool voor de meer dan 350.000 kinderen in Nederland die in armoede leven precies 1% schoentjes neerzetten op het Plein in Den Haag. Ook in de afdeling Delft wordt hard gewerkt zo veel mogelijk kinderschoenen te verzamelen. Inmiddels is de planning iets gewijzigd:
Er zijn nu twee inzamelpunten voor de afdeling Delft:

1. Guineelaan 24, 06 51173932 (Frank)
2. Koepoortstraat 37, 06 29014836 (Dagmar)

De schoentjes kunnen tot maandag 3 december op deze adressen worden ingeleverd. Woensdag 5 december om 12.00 uur zal de kinderschoenenactie plaatsvinden op het Binnenhof (was 4 december). Wil je woensdag 5 december mee helpen met deze actie of aanwezig zijn bij de aanbieding van de schoentjes aan minister Asscher, zorg dan dat je om 11.30 uur op het Plein in Den Haag bent (voorzijde Tweede Kamer). Natuurlijk kunnen jullie dan ook zelf de schoentjes meenemen. Laat wel even weten met hoeveel mensen en schoentjes jullie komen (fjhoogendam@sp.nl), dan weten wij waar we rekening mee kunnen houden.