2 maart dag van pro-test, help mee!

25 januari 2011

2 maart dag van pro-test, help mee!

Protest!

Premier Rutte noemt de verkiezingen van 2 maart een test voor zijn regering. De SP heeft daarop 2 maart uitgeroepen tot de Dag van Pro-test tegen de regeringspolitiek. "Een Pro-test vóór een fatsoenlijke salaris, en tegen absurde bonussen. Een Pro-test vóór het eerlijk delen van zorgkosten in plaats van het basispakket uit te kleden. Een Pro-test vóór goed onderwijs voor iedereen, in plaats van studeren afhankelijk te maken van je portemonnee.", aldus Roemer.

Het belang van deze Statenverkiezingen is erg groot. Het gaat niet alleen over een beter provinciebestuur, maar ook over de Eerste Kamer die de afbraak van VVD, CDA en PVV kan tegenhouden. Het verkiezingsprogramma vind u wat volgens de SP in Zuid-Holland beter kan, deze kunt u hier vinden.

Hier doen we een dringend verzoek om u te melden als u op een of andere manier wilt meehelpen in de campagne. Verkiezingsborden plakken, huis-aan-huis folders en kranten verspreiden, bij een kraampje in de stad staan. Enzovoort. Alle hulp is heel hard nodig. We rekenen op u! Als u wil helpen kan u contact opnemen met delft@sp.nl.