SP komt met meldpunt vernieuwde RegioTaxi

1 juli 2008

SP komt met meldpunt vernieuwde RegioTaxi

Meldpunt Regiotaxi

Vanaf vandaag wordt de RegioTaxi in Delft niet langer door BTR maar door Connexxion verzorgd. De SP vraagt gebruikers, bestuurders en andere belanghebbenden om hun ervaringen met de nieuwe situatie te melden. Na de acties in februari van taxigebruikers en de SP is het belangrijk dat de broodnodige kwaliteitsverbetering er ook eindelijk komt.

Raadslid voor de SP en initiatiefneemster van het Comité Actie RegioTaxi, Lieke van Rossum: "De RegioTaxi is van groot belang voor veel mensen, voor wie het vaak de enige manier is om naar familie, vrienden of een afspraak in het ziekenhuis te gaan. Ik hoop voor de klanten en chauffeurs dat we nu weer een goed functionerende RegioTaxi krijgen. Daarom wil ik iedereen vragen om zijn goede en slechte ervaringen met de nieuwe RegioTaxi te melden. De SP wil voor informatie niet afhankelijk zijn van de ondoorzichtige en gebrekkige informatievoorziening via het stadsgewest Haaglanden en de gemeente."

Betrokkenen kunnen via delft@sp.nl hun ervaringen melden, of bellen met
Lieke van Rossum via 06-48382784.

Actiecomité RegioTaxi dwingt verbetering taxivervoer af