Versterking voor het afdelingsbestuur

13 september 2007

Versterking voor het afdelingsbestuur

Op de ledenvergadering van 12 september van de SP in Delft zijn Florien Rothfusz, Bob van Vliet en Jochem van der Voort in het bestuur gekozen. Tijdens deze vergadering zijn de plannen van de SP in Delft besproken, waaronder de oprichting van een kerngroep voor actieve leden. Daarnaast is begonnen met de voorbereidingen voor het congres van de SP in november.

Tijdens de vergadering in de Congregatie is het jaarverslag met de successen van afgelopen jaar besproken. De succesvolle verkiezingscampagnes (referendum) en onze acties van het afgelopen jaar als de heli-haven, de A4, Irak, het fietsen-parkeer beleid en de regiotaxi.
Verder zijn de plannen die we voor komend jaar hebben besproken. Zo willen we actiever worden in Pijnacker-Nootdorp, doorgaan met de openbare Politieke Cafes en de scholingen. En zoals gezegd beginnen met een kerngroep voor actieve leden die willen helpen om acties te organiseren. 26 september is de eerste bijeenkomst.
Na de pauze zijn de conceptstukken voor het congres 'De Fundamenten Versterken' besproken. Er is een afvaardiging gekozen die de afdeling Delft gaat vertegenwoordigen op de regioconferentie en het congres in november.
We hebben een paar goede discussies gehad, er zijn goede ideeen uit de vergadering gekomen en na afloop werd het ook nog eens gezellig. Een geslaagde vergadering dus.